Proiecte Speciale, Servicii, Stand Expozițional

Ce elemente fac remarcabil un stand expozitional?

stand expozitional

Ce este un stand expozitional?

Un stand expozitional este un conglomerat/set de elemente/corpuri de mobilier/butaforii care alcătuiesc un stand de prezentare la un eveniment. Poate fi de nivel mic ocupând o suprafața mică de 1x1m sau poate fi mare peste 30 metri pătrați.

Un stand expozițional poate avea pereți despartiatori și tavan, dar nu este obligatoriu. Despărțirea pereților este des folosită la evenimente mari unde fiecare stand dorește să se separe de restul standurilor, fiind o oportunitate de zone branding și elemente de design.

Tavanul barisol poate fi plin sau poate fi gol, se pot construi structuri metalice pe care se pot monta elemente decorative și spoturi. Lumina se focuseaza pe subiectele importante care se doresc a se expune, pot fi produse, servicii.

Într-un stand expozițional se implementează și componența IT, cel mai de bază sunt televizoarele/monitoarele unde se rulează animații până la ecrane interctive cu aplicații, proiectoare cu mapare 3d pe pereți, butoane tactile care pornesc animații și secvențe de iluminare în stând. Opțiunile sunt nelimitate.

Stand Expozitional

La ce folosește un stand expozitional afacerii tale?

Standurile expozitionale sunt o componentă fundamentală a strategiei de promovare a unui business.

Companiile care doresc să își promoveze produsele participă la târguri naționale și internaționale, la conferințe și congrese . Aceștia au standuri în diferite locuri de vânzare care au rolul de a expune produsele reprezentative în principal nu în scopul vânzării, ci în cel al promovării.

Standurile de acest tip folosesc în mod deosebit promovării brandului business-ului care le folosește.

Așadar, mai mult decât vânzarea sau promovarea produselor sau serviciilor, standul expozitional promovează afacerea care stă în spatele expozantului.

Un stand de calitate bine executat, dotat potențial și cu elemente interșanjabile, poate satisface diferite tipuri de comunicare, poate fi refolosit cu diferite ocazii, având o durată de existență mare.

În ce domenii se folosesc standurile expozitionale?

Nu există industrie, ramură economică sau domeniu de activitate care să nu poată fi “reprezentat” de un stand expozitional: Financiar, Electronice, Medical, Băuturi, Alimente și multe altele.

Orice activitate ar avea compania care își produce un stand, oricât de abstract ar fi domeniul de activitate, se poate crea un stand expozitional de calitate care să înfățișeze realizările din domeniul producției sau serviciilor ale companiei interesate.

Graphtec a realizat în cei 20 de ani de activitate sute de variante de standuri expozitionale personalizate exact pe dorința clienților care doresc să își reprezinte la un nivel de excelență businessul.

Prin colaborarea permanentă cu clienții și prin interacțiunea dintre departamentele de Creație, Design, Servicii și Producție, orice idee de reprezentare a afacerii poate deveni un stand expozitional personalizat realizat la cele mai înalte standarde de calitate de pe piața din România. 

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=0Ka7UcCdJw0[/embedyt]

Ce elemente fac remarcabil un stand expozitional?

Formele, culorile, iluminarea, calitatea materialelor sunt fundamentale pentru scoaterea în  evidență a brandului afacerii – a logo-ului, a sloganului etc. -, sau a obiectului de activitate.

Designul standului este deosebit de important într-o epocă în care în spațiile de expunere sunt aglomerate și oferă variante de expunere ale unor branduri asemănătoare.

Originalitatea și contemporaneitatea propunerii sunt esențiale – numai în acest fel poți afirma vizual  că afacerea ta este modernă și satisface nevoile clienților zilei de azi.

Paleta de culori și iluminarea trebuie să fie în ton cu brandul companiei, dar trebuie să facă parte din gama de culori și lumini care sunt în trendul actual. 

Din ce se realizează un stand expozitional?

Standurile se pot realiza în principal din:

  • material metalic – tablă de oțel inoxidabil, aluminiu, alamă, cupru
  • material Acrilic – PMMA, PETG, PVC (stiplex, comadur, comatex, comacel)
  • sticlă nesecurizată sau securizată, transparentă sau cu suprafața prelucrată
  • lemn – masiv / MDF vopsit Pantone sau RAL / PAL laminat colorat RAL sau texturat lemn / placat cu fibră din lemn 

Dar nu există limite pentru formele sau materialele care pot fi customizate după orice dorință sau idee creativă. Există componente ale standurilor pe care le putem realiza prin printare 3D cu aparatura Graphtec – așadar după cea mai înaltă tehnologie a momentului.

materiale-graphtec Stand expozitional Graphtec

Care sunt ultimele tendințe pentru stand expozitional?

In momentul acesta sunt des intalnite tendinte sunt experienta de vizionare.

Se focuseaza pe cele 5 simturi ale omului:

  • Olfactiv: Se pot folosi parfumante cu anumite arome pentru a trezi sentimente in oameni, multi retaileri folosesc anumite parfumuri targetate pe segmentul lor de piata. O firma de incaltari de munte va incerca sa aduca un aer de munte, o firma de produse de lux va folosi parfumuri excentrice.
  • Vizual: Prin oferirea imaginilor de calitate buna, elementelor luminoase, pot imbunatati perceptia omului despre brand, il pot face sa se decida inspre firma care are o imagine buna.
  • Auditiv: Dictarea cu sunet si muzica nu este noua, se foloseste in industria de retail dintotdeauna. Alegerea muzicii poate influenta interesul si ritmul oamenilor. O muzica corporate poate atrage oameni focusati pe cariera, profesionisti (antreprenori, lideri, avocati, contabili) , spre deosebire de muzica dubstep care va atrag non-conformisti focusati pe creativitate (artisti, fotografi, designeri, arhitecti, scriitori).  Ritmul melodiei poate dicta subliminal si controla traficul in stand, in perioade aglomerate se poate folosi muzica alerta pentru a avea un flux controlat de oameni, iar cand sunt putini oameni se poate folosi melodii cu ritm redus pentru a pastra clientela la stand mai mult timp.
  • Gustul: servirea cu racoritoare, deserturi care pot imbunatati starea de spirit a persoanei. Practic un nivel de zahar mai ridicat inseamna ca consumatorul poate deveni mai tolerant si concentrat la discutie.
  • Tactil: Poate cel mai important si popular in tendinte, fiind cea esentiala pentru a crea o conexiune intre companie si consumator. Atingerea produselor, sau unor elemente decorative volumetrice pot aduce mai multa incredere in firma. Psihologic oamenii simt nevoia sa atinga un produs inainte de cumparare pentru a verifica calitatea. Se mai folosesc jocuri si animatii prin ecrane touchscreen, avand mai multa interactiune conecteaza utilizatorul cu brandul.

5 simturi-graphtec Stand expozitional Graphtec

Tehnologii populare:

  • VR: Realitate Virtuală este la modă fiindcă te introduce într-o lume paralele folosind software și hardware care îți pot oferi o nouă lume de explorat.
  • AR: Realitate Augmentata este folosită cu telefoane și pot aduce în lumea reală elemente/caractere care sunt amuzante și aduc zâmbete oamenilor.
  • Proiector cu mapare 3D: Proiecția pe obiecte 3D aduce volumetria și realitatea în peisaj, având un impact vizual mare.
  • Holograma: Hologramele aduc în spațiul nefolosit o animație care își schimbă perspectivă din unghiul de rotație al celui care vizualizează.
  • Iluminare sincronizată cu interfață interactivă: Se pot sincroniza la atingerea unui buton fizic sau touch cu iluminarea unui produs, sau secvența de iluminare creează o animație în acel stand expozițional.

VR-graphtec

Cum se ajunge la standul expozitional ideal pentru afacerea ta?

Dacă ai ajuns la concluzia că îți trebuie să îți produci un stand expozitional, trebuie să ai o discuție inițială cu specialiștii care îți pot sugera variante de standuri care pot fi personalizate din gama deja existentă.

Pentru fiecare variantă există posibilitatea de personalizare prin diferite sisteme de iluminare, prin variante de culori, prin aplicarea logo-ului companiei.

Dacă evenimentele pentru care ai nevoie de stand sunt speciale, departamentul de creație îți va face propuneri originale de forme adaptate perfect comunicării originale pe care vrei să o faci.

Designul original odată ales, se va trece la producția standului din materialele și cu iluminarea specială și paleta de culori aleasă. Grapthtec oferă servicii complete – de la obținerea de autorizații, asamblare, instalare, conectare etc. până la garanția extinsă și servicii de întreținere non-stop care vor asigura funcționarea ideală a standului expozitional personalizat.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=pdNodHfp8FU[/embedyt]

Vrei să vezi proiectele realizate de Graphtec? Intră aici.

Ne poți urmări pe facebook aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *