Mobilier Comercial, Proiecte Speciale

Amenajări Magazine – Ce înseamnă?

amenajare magazin

Amenajări Magazine – Ce înseamnă?

Amenajări Magazine reprezentate prin spațiile comerciale care prind contur și culoare datorită experienței și tehnologiei complexe pe care Graphtec le deține.
Amenjarea magazinului poate fi realizată din corpuri de mobiler comercial, rafturi, gondole, semnalistică, POSM și diverse accesorii construite pe baza Brand-ului tău.
Nevoia clientului de avea o amenajare de succes depinde de concept, buget, analiză de piață. Noi te putem ajuta să îți satisfacem nevoie de avea o amenajare de calitate bună la standarde europene de vest.

Ce am nevoie ca să îmi pot amenaja magazinul?

Aveți nevoie de un spațiu, iar noi vă putem oferi un serviciu plin de beneficii în care ne ocupăm de cercetare spațiu, concept, simulare digitală, proiect de inginerie, producție, instalare.
Noi practic îți putem da cheia de la magazin când este gata.
Dacă aveți deja un concept noi vă putem ajuta să realizați acel concept.
Avem servicii de: Consultanță, Design, Proiectare, Producție, Instalare.

Din ce materiale se pot face amenajările de magazine?

Sunt 4 materiale de bază la amenjări magazine:

  • Lemn: masiv, mdf, melaminat,
  • Metal: alamă, oțel laminat, cupru, inox
  • Sticlă: securizată , nesecurizată, curbată
  • Plastic: PETG, PMMA, HIPS, ABS

Noi îți putem oferi o soluție tehnică pentru a putea avea materiale bazate pe tendința firmei și bugetul său.

Vezi concept amenajare magazin shop in shop insula comerciala:

Ce tip de industrii au amenajări de magazine?

Cea mai comună industrie este cea de Retail, în care conceptul de design nu este doar ceva vizual. Ea se bazează pe toate simțurile omului în care alterează sau imbunateste comportamentul consumatorului.

Se folosește muzică pentru a dicta “tempo-ul de cumpărare”. (în cazul în care magazinul este gol, se folosește muzica lentă, iar dacă este aglomerat se folosește muzica alertă pentru a debloca traficul). Amenajarea magazinului din punct de vedere “layout” se bazează după numărul de intrări/ieșiri.

Dacă clientul dorește ca cumpărătorul să stea mult în magazin îi pune un sens unic în care trebuie să se plimbe prin tot magazinul pentru a putea ieși. Dar dacă acel client dorește ca consumatorul să poată ieși oricând dorește, face un spațiu deschis “cu multe benzi de circulație”.

Un nou simț pe care se folosește mai des în magazine este simțul tactil, care oferă cea mai bună interacțiune cu clientul, mobilierul poate avea o textură specială, sau display-ul poate avea niște gravuri sau un print 3D care te face curios să atingi.

Vizualul poate avea diverse culori , nuanțe și finsiaje care pot fi mai domoale sau să sară în evidența consumatorului.

Practic orice industrie își amenajează magazinul fiindcă un magazin care nu este amenajat își pierde potențialul de cumpărare.

Pentru a vedea proiectele noastre de referință puteți accesa pagina de proiecte aici.

Ne poți urmări pe facebook aici.

Cauți idei de amenajări magazine? Poți intra pe articolul nostru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *